torsdag 13 juni 2013

Reportaget som inte blev..

Vårt hem har varit med i flera inredningsreportage, det är alltid en utmaning att visa upp sitt hem samt kul och bra om man jobbar med inredning förstås. Vi fick förfrågan om att ställa upp för reportage i en Finsk tidning. Det skulle ske idag.. Vi har fixat och fejjat ute och inne.. galet mycket jobb är det då man naturligtvis vill visa hemmet från sin bästa sida. Kan bara säga att det blev ett icke reportage, medans jag fixade fika tog man för 
sig och stylar om  efter eget huvud.. Dessvärre i min smak..fult! Vi avslutade genast då ambitionerna gick åt olika håll.  Nåväl fram med egen kamera och många bilder senare så kan jag nu ståta med eget reportage som får bli en följetong. Jag är inte en fotograf så ha överseende..
Här är bilder ifrån vårt badrum. 








5 kommentarer:

  1. Härliga bilder, från det öppna fönstret kan man nästan känna sommardoften .

    SvaraRadera
  2. Ja så är det faktiskt ❤ jag är så lycklig för allt det vackra utanför😃Tack för din kommentar Kraam ak

    SvaraRadera
  3. Så fantastiskt fint du har det!!
    kram tina

    SvaraRadera
  4. Du är väl VISST en fotograf!! Det ser superfint ut, tycker jag. Både själva bilderna men såklart också det du har fotograferat! You go AK!

    SvaraRadera
  5. Tack kära Tinaminastina och Carola!

    SvaraRadera